Selamat Hari Raya

I promise to update this page as often as possible but with the increase work load at work and increase of orders for Ny and lu (Alhamdullilah) and layan kerenah Nyla Syakila and perintah si laki. I barely have time to breathe nowadays.

S has made me promise to slow down and keep reminding me 'Yang, baju dalam store belum habis lepat' 'Yang, Kain Dah 2 hari sidai, belum angkat Lagi' 'Yang sapu tangan I Dah tak Ada, you Dah gosok baju?' 'Yang, overall I koyak Kat pocket, kena screw driver agaknya, boleh jahit kan?'

Sigh.......

Anywhere, this post is for me to ucapkan, SELAMAT HARI RAYA, Macam mana boleh malalut benda Kat atas tu... Ceh....

Maaf Zahir batin to you...... From us. 


1 comment:

  1. So Yang..dah buat semua benda tu ke belum? HAHA! Selamat Hari Raya to you and family too!! And you looking cantik as ever and macam makin kurus jeeee......benci! xx =)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.